Inibitore di scala: pò disperse sali inorganici insolubili in l'acqua, impediscenu o interferiscenu a precipitazione è scala di sali inorganici insolubili nantu à a superficia metallica, è mantene un bonu effettu di trasferimentu di calore di l'equipaggiu metallicu. L'invenzione hè preparata per piglià a resina epossidica è a resina amminicata specifica cum'è materiali di basa, aghjunghjendu una quantità adatta di diversi additivi antiruggini è anti-corrosioni per furmà un solu cumpunente. Havi un schermu eccellente, impermeabilità, resistenza à a ruggine, bona resistenza à scala, conduttività termale, eccellente resistenza à l'acidu debbuli, alkali forti, solventi organici è altre proprietà, forte adesione, film di pittura luminosa, flexible, compacta è dura.
Meccanismo di edizione pieghevole
Da u mecanismu di l'inhibitore di scala, l'effettu d'inhibizione di scala di l'inhibitore di scala pò esse divisu in chelation, dispersione è distorsione di lattice. In a prova di valutazione di u laboratoriu, a dispersione hè u rimediu di l'effettu di l'accoppiamentu, è l'effettu di distorsioni di u lattice hè u rimediu di l'effettu di dispersione.
Caratteristiche funzionali di l'inibitore di scala d'osmosi inversa d'alta efficienza
Ùn hè micca necessariu aghjunghje l'acidu supplementu, chì pò evità efficacemente a corrosione di l'equipaggiu da sustanzi acidi.
2 effettu chelating hè stabile, pò impedisce u ferru, manganese è altri ioni di metallu nant'à u tubu membrana à furmà a terra.
Hè adattatu per tutti i tipi di materiali di tubu di membrana.
U cuntrollu di inibizione di scala più ecunomica pò esse rializatu cù menu dosage è costu più bassu.
Pò riduce a pulizia di a membrana è allargà a vita di serviziu di a membrana.
Chelazione plegante
A chelazione hè un prucessu in u quale l'ioni cintrali si unisce à dui o più atomi di coordinazione di u listessu ligand polidentatu. In u risultatu di a chelazione, i cationi scaling (cum'è Ca2 +, Mg2 +) reagiscenu cù agenti chelanti per furmà chelati stabili, chì impediscenu di cuntattà cù anioni scaling (cum'è CO32 -, SO42 -, PO43 - è sio32 -), cusì riducendu assai a probabilità di scaling. A chelazione hè stechiometrica, per esempiu, u ligame di una molécula di EDTA à un ion di metalli divalenti.
A capacità di chelating di l'agenti chelating pò esse spressione da u valore di chelating di calcium. In generale, l'agenti di trattamentu di l'acqua cummerciale (a frazione di massa di i seguenti cumpunenti attivi sò tutti 50%, calculati da CaCO3): àcitu aminotrimethylphosphonic (ATMP) - 300mg / g; diethylenetriamine pentamethylene phosphonic acid (dtpmp) - 450mg / g; àcitu etilendiammina tetraacetic (EDTA) - 15om / g; àcitu idrossietil difosfonicu (HEDP) - 45 OM. In altri palori, l'agenti chelating 1mg pò solu chelate scala di carbonate di calcium menu di 0.5mg. Se i ioni di calcium è magnesiu cù una durezza tutale di smm0fl deve esse stabilizatu in u sistema di l'acqua circulante, l'agentu chelating necessariu hè 1000m / L, chì hè ecunomicu è praticu. Dunque, a cuntribuzione di a chelazione di l'inhibitori di scala hè solu una piccula parte. Tuttavia, a chelazione di l'inhibitori di scala ghjoca un rolu impurtante in l'acqua di durezza media è bassa.
A dispersione plegable
U risultatu di a dispersione hè di impedisce u cuntattu è l'agglomerazione di particeddi di scala d'ossidu, impediscendu cusì a crescita di scala d'ossidu. I particeddi scaling ponu esse ioni di calcium è magnesiu, centinaie di molécules CaCO3 è MgCO3, polvera, sedimentu o altre sustanzi insoluble in acqua. Dispersant hè un polimeru cù un certu pesu moleculare relative (o gradu di polimerizazione), è a so dispersione hè strettamente ligata à u pesu moleculare relative (o gradu di polimerizazione). Se u gradu di polimerizazione hè troppu bassu, u nùmeru di particelle adsorbite è disperse hè chjuca, è l'efficienza di dispersione hè bassa; se u gradu di polimerizazione hè troppu altu, u nùmeru di particelle adsorbite è disperse hè troppu, l'acqua sarà turbidità è ancu formate flocs (à questu tempu, u so effettu hè simili à quellu di flocculant). Comparatu cù u metudu di chelating, a dispersione hè efficace. I risultati mostranu chì 1 mg di dispersante pò fà chì 10-100 mg di particelle di scala esistenu stabilmente in l'acqua circulante. In l'acqua di durezza media è alta, a dispersione di l'inhibitore di scala ghjoca un rolu impurtante.
Distorsione di lattice plegata
Quandu a durezza è l'alkalinità di u sistema sò altu, è l'agenti chelating è u dispersante ùn sò micca abbastanza per impediscenu a so precipitazione completa, inevitabbilmente precipitate. Se ùn ci hè micca una scala solida nantu à a superficia di u scambiatore di calore, a scala crecerà nantu à a superficia di u scambiatore di calore. Se ci hè abbastanza dispersante, i particeddi di terra (cumposti da centinaie di molécule di carbonate di calcium) sò assorbiti.