U poliol di fosfatatu hè un tipu di sustanza chimica cù a formula molekulari di po4hr1r2.
infurmazione essenziale
Nome cinese: fosfat di poliol
Fosfatu di poliglicerina
Formula molecular: po4hr1r2
Apparenza: liquidu trasparente incolore o giallu
Alias: fosfat di polietere
N1, N2 è N3 ponu esse 0 o 1, rispettivamente.
E proprietà fisicochimiche di sta sezione sò i seguenti:
I fosfati di poliol pò esse divisu in dui tipi: u tipu A hè u fosfatatu di polioxietilene, chì hè una pasta marrone; U tipu B hè un fosfatatu di poliol chì cuntene nitrogenu, una mistura di composti poliidrossi, chì hè un liquidu viscosu neru. A solubilità di l'acidu fosforicu organicu cumuni in l'acqua diminuisce cù l'aumentu di u numaru d'atomi di carbonu alchile R. Tramindui i monoesteri è diesteri di l'esteri di fosfate sò acidi è ponu scumpressà l'ioni di l'idrogenu in una suluzione aquosa; in mediu alkaline, sta descomposizione hè accelerata. Ancu s'ellu hè più lento di u polifosfatatu, hè faciule d'idrolizà à temperatura più altu è cundizioni alkaline. A rata di l'idrolisi hè 10 volte di quella in un mediu neutru. Una volta chì l'idrolisi si verifica, a corrosione è l'inibizione di scala si perderà. U fosfatatu furmatu pò cumminà cù ioni di calcium in l'acqua per furmà scala di fosfatatu di calcium cù solu solubilità minima.
A cumpusizioni pieghevoli editendu stu paràgrafu
In generale, u glicerol hè oxidatu da fosfatatu è dopu esterificatu cù l'acidu fosfonicu. A reazione d'ossidazione di glicerol hè a siguenti: mischjà u glicerol cù soda caustica in polvere, riscalda à 150 ℃ sottu a prutezzione di gas inerte, è dopu aghjunghje l'ossidu di etilene à l'ossidu di etilene secondu a ratio molare di l'ossidu di etilene à glicerol di 2: 1, è mantene a temperatura di 150-160 ℃. Quandu l'oxidu d'etilene hè aghjuntu è guardatu per un periudu di tempu (cum'è 1,2 h), l'etilazione di l'ossigenu di glicerol pò esse cunsideratu cum'è cumpletu. In questu prucessu, l'aghjunzione di soda caustica cuntene circa 0,1% di a quantità tutale di glicerol è l'oxidu di etilene. L'esterificazione di fosfonati di l'etere di poliossietilene è di glicerina hè stata realizata in u reactore à a proporzione di massa di 4,5: 1, preriscaldata à 50 ℃, è poi u pentoxidu di fosforu hè statu aghjuntu gradualmente in u reactore secondu a proporzione di massa di pentoxide di fosforu / polyoxyethylene etere glicerol. 1:1.1 ~ 1.2, è a temperatura ùn era più di 125 ~ 135 ℃. Dopu chì u pentoxidu di fosforu hè aghjuntu, u materiale in u reattore diventa trasparente dopu à mantene per un periudu di tempu, chì significa chì u prucessu di esterificazione hè cumpletu. Aghjunghjite l'acqua per rinfriscà u fosfatatu à a cuncentrazione necessaria per standby. A strada sintetica hè a siguenti:
Quandu r-0h + H3PO4 hè riscaldatu per furmà r-h2po4 + H20
(R-0) 2po2h + H2O hè stata preparata scalendu 2R OH + H3PO4
Ro-pcl4 + 3H2O reagisce à forma r-h2po4 + 4hcl
Ethylene glycol, ethylene glycol monoethyl ether, polyoxyethylene etere, glycerol è trietanolamine sò stati scaldati à 75-85 ℃ sottu agitazione è mischju, è poi pentoxide di fosforu hè aghjuntu lentamente. Dopu chì u pentoxidu di fosforu hè aghjuntu, a temperatura di reazzione hè stata cuntrullata à 130-140 ℃ per 1-2 h. L'acqua hè stata aghjunta per rinfriscà a mistura di l'acidu fosforicu di produttu per ghjunghje à a riserva di prova prevista. U rapportu di reactants era trietanolamina, è a megliu mistura di reazione era 60:40 ~ 40:60 (rapportu di massa). U rapportu di massa ottima di etilene glycol, ethylene glycol monoether è polyoxyethylene ether glycerol hè 1: 4: 4. Ethylene glycol monoethyl etere pò esse aghjuntu in duie volte, unu hè aghjuntu cù etilene glycol è polyoxyethylene etere glycerin prima di a reazione, è l'altru hè aghjuntu durante u periodu di mantenimentu di 140 ℃.
Collapse edità i criteri di qualità per stu paràgrafu
Riferite à i requisiti tecnichi specificati in u standard di l'industria hg2228-91
prughjettu
indice
Contenutu solidu% ≥cinquanta
U cuntenutu di fosforu tutale (calculatu da PO4)% ≥ trenta
Calculate da u cuntenutu PO4 ≥quindici
PH (soluzione acquosa 1%) 2,0-3,0
Metudu di rilevazione di piegate editendu sta sezione
A prova hè stata realizata secondu u metudu specificatu in u standard hg2228-91.
I prudutti di a classe A cuntenenu fosfonati organici (cumpresi mono è bisfosfonati organici) è pentoxide di fosforu (formendu l'acidu fosforicu inorganicu cù l'acqua), chì ponu esse titrati continuamente da u metudu di neutralizazione.